Zinger Reloaded Hotbox New Burger from KFC Malaysia ❤ ;)

April 12, 2014

Assalamualaikum. Morning Fellow ;)

nyum nyum. awal pagi da nampak ads kfc kat belog. lapaq wei. oh ok. KFC Malaysia ada keluarkan burger baru. ini sudah boleh membikinkan hati rasa tak tenang ni. harus pegi KFC 1Borneo dengan segera. hihi. hi korang! macam lama aku tak update belog di kala hujung sabtu begini. hehe. as usual. depan belog je mesti tak tahu nak update apa. tapi sebenarnya dalam minda tu berlegar-legar nak kata itu ini ;) selalu macam tu kan T_T. korang? buat apa weekend ni? ;)


Get ZINGED with every bite you take from our brand new burger! Now anyone can be COOL with our ZINGER RELOADED HOTBOX! [morning Nuffnang!]
salam sayang ketat kat korang ya :) PG

You Might Also Like

2 comments

  1. Rasa macam dah lama tak makan KFC :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ke. tak pa, nanti boleh pegi makan kfc burger baru ni ya :)
      tak mo sedih2 :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images