Tonton Barbie of Swan Lake | Siapa Pencipta Patung Barbie?

April 12, 2014

Assalamualaikum. Hi Again Fellow :)

korang. mari tonton barbie of swan lake kat tv3 sekarang. ;)



Ruth & Elliot

yes. mereka berdua di atas adalah pencipta patung barbie yang menjadi fenomena alam dekat dunia. sapa tak kenal dengan patung barbie kan? ;) PG pun suka gila. tapi ye la masa zaman kanak-kanak dolo-dolo, patung like barbie memang agak mahal. nak beli pun tak mampu kot :D mungkin masa tu mama dengan bapa pun fikir dari beli patung dengan harga macam ni macam tu, better beli ayam keyep C untuk anak dia yang sorang ni :D

sumber tentang siapakah pencipta patung barbie, korang klik sini ya > Barbie <

ar. mengantuk pula di tengahari buta di saat terkena kipas angin ni . kekeke . PG

You Might Also Like

8 comments

  1. siapa x minat barbie mmg x rasa ler nikmat dunia fantasi time kecik2 dulu..
    hehe..
    masing2 duk sibuk cari sikat nk rambut cm barbie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. betul tu shark ;)
      nak sikat pula ala-ala pinky colour gitu :D

      Delete
  2. Replies
    1. tak pe, wayang boleh donlod. nanti bolehlah tengok bila2 masa ya kinah :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images