10 April 2014

Tension Melampau-Lampau ❤

Assalamualaikum. Morning.

tension aku. aku rasa hidup aku ni penuh dengan ke tension nan yang melampau-lampau yang aku rasa tak tau macam mana nak di bendung lagi. kalau boleh tengok status wechat, facebook, iG aku tu, da macam orang putus cinta pun ada. asyik nak blame sana sini jak.

letak gambar semua ke arah positip. tapi yang tak positipnya aku ni. aku pun tak paham kenapa dengan aku ni. kalau nak kata, banyak masalah, tak juga kot. masih lagi aku mampu berfikir dengan waras. masih lagi mampu bangun pagi pegi kerja. masih lagi aku mampu berfikir mana yang baik dan mana yang buruk. so? what hapend to my self?!

huh! macam semalam. suami aku lewat balik tau. tapi aku punya tahap pemikiran da jauh melampau-lampau kat dia. aku bukan apa. aku cuma risau dia buat benda yang tak elok. aku risau melampau-lampau kot-kot anything hapend to him. tu je kot. truly is, memang aku risau tahap gaban yang mana hati aku tak sedap sesedap maggie kari sedap di hirup panas-panas.

kredit: google

tensen siot T_T
salam sayang untuk korang semua. PG

8 comments:

  1. dah kenapa pg..jgn tensen2 bah :)..setiap masalah pasti ada jln penyelesainnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu la kenapa ni lya. tak pa. yang penting sekarang dan tika ini, PG da boleh bertenang sedikit. hehe.

      Delete
  2. jgn tension2, hahah tp una pun kadang2 cmtu gak,, en.suami balik lmbt sikit mula la nak tuduh bukan2. haishhh biasa la naluri pempuan kan nggehhh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah'ah kan husna. memang naluri keperempuanan memang macam ni kan. T_T heeeee. tak suker!!! ;)

      Delete
  3. Alamak, kenapa tu kak pg. Jangan tension2.. Relax ya! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada something yg terkesima dihati sebenarnya niena ;) tak pa. Chill la kan. Hehe..

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes