So Annoying!

April 14, 2014

Assalamualaikum Fellow .

hari ni serius sumpah tak de mood nak buat kerja. bukan pasal monday blues. tak de maknanya. tapi ini semua di sebabkan dealing with adam pagi tadi agak meng annoying kan jiwa dan raga. T_T ntahlah. lately ada je perkara yang meng annoying kan bagi aku yang aku rasa tak berkenan langsung ever apa yang suami aku tu buat. rasa macam nak *&^%$%*(&)*) bagai. boleh? T_T

 sumber: google

nak kata aku bendera merah, tak juga. arrr fed up aku! mungkin aku je kot yang lebih-lebih mengada minta puji T_T ntahlah. banyak betul yang meng annoying kan yang aku nak kata. tension! see? lately ada je aku post pasal tension ni kan? T_T

salam sayang. PG

You Might Also Like

14 comments

  1. why pg whyy T___T . bila pg tension, kita pun ikut seteghess samaa. chillax kay pg . pg always gojess. kuikui :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Betenang nurul :D
      PG okey da ni ;)

      Delete
  2. salam uhuk..jangan tension+ PG, tak baik untuk kesihatan ehehhe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wssalam cik itah ;)
      InshaAllah tak tension tahap memudaratkan diri ya :D ♥ tq care bout PG ;)

      Delete
  3. Assalamualaikum PG, istighfar banyak2 ye. hehehe sabar itu separuh daripada iman ~~~

    ReplyDelete
  4. haruslah rileks kejap PG..jgn tensen2..

    ReplyDelete
  5. dah kenapa tu pg..jangan tensen2 bah hihihi.bawa2 pi mkn ka mesti hilang tu stress :D

    ReplyDelete
  6. ish jangan cemtu kak. Hihihih sabar yeeee <333333
    ingat qila ok? heehhehehhehe

    ReplyDelete
  7. alolo kenapa ni sis.. byk bersabar n istigfar byk2

    ReplyDelete
  8. keep calm pg. sabar tau tau tau. hehe. <3

    ReplyDelete
  9. cool ye kak. hihi.. klo bukan bendera merah maybe berita baik kot. mana tahu mempengaruhi hormon.
    moga dipermudahkan urusan akak. no tension2
    menabung nuffnang sini - ford

    ReplyDelete
  10. Ԝhile applying asѕ home remediеs for cоnstipation, you should use it in its original form
    before your meal. When used in the right dosage with the right duration in herƅal coplon сleansers,
    senna does not pose аny threat and іs known to have ɑ prokinetіc etfect on the gastrointestinal sƴstem.
    - Pаinful cramps - Vomiting - Increased constipation
    - Dependence - Lazy bowel syndrome, when yyour digestive
    sуstem cannot produce a bowel movement without
    the aidd of laxatives.

    Cɦeck out my ѡebpage; herbal laxative tea at walmart

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images