Say No to !

April 11, 2014

Assalamualaikum . Hi Fellow ;)

hari tu aku ada make it entry pasal iklan yang di letakkan oleh para-para blogger yang tak bertauliah la kot rasanya, yang mana depa letak link ads dekat shoutmix aku tu. sebenarnya benda ni bukan berlaku dekat aku je kot tau. ramai lagi blogger yang aku pernah ziarah tulis tentang benda yang sama ni. kalau ye nak minta tolong klik korang punya ads link tu sekalipun, just le me know la. kita tak rugi apa pun untuk bantu awak klik ads awak. awak dapat $$$ sorang-sorang. saya tak dapat apa pun. nothing. lainlah kalau awak nak share dengan saya kan. hehe.

cuma apa yang kita nak is, letaklah link blog awak yang betul-betul tu. nanti saya pegi blog awak, saya tolong awak klik. macam mana yang kita buat dekat blog orang lain. kita tak rugi apa pun nak tolong orang klik kan. :)


sumber : google

untuk mereka yang ada letak ads link dekat kotak Pusat Pengaduan Awam PG tu, bolehlah nanti letak ads link url korang yang sebenar-benarnya blog korang ya. nanti PG ziarah ;) tq.

salam sayang ketat ketat kat korang. PG

You Might Also Like

3 comments

  1. betullah tu.
    baru jadi kat yus tadi.
    bengang tak bengang. -..-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Morning kak yus ;)
      Tak pa. Kita abaikan je mereke-mereka ini ya kak yus :) ♥

      Delete
  2. Selalu kena kat saya PG... kekadang time ngah semangat nak bw, jadi camtu... potong betul lah...

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images