Mamat Nota Kecik. Till Meet Again Maybe ;)

April 03, 2014

Assalamualaikum . Morning Fellow ;)

ok. sambungan entry Cerita Lama Kisah Lama ❤ Pengawas Pusat Sumber Paling Baik :D (amboi amboi) kemarin. kekeke. bab mamat tu. mamat tu da nikah kawen pun. anak berapa orang aku tak tahu. cuma apa yang mengingatkan aku dekat dia is, mamat ni boleh-bolehlah muncul dalam mimpi aku kemarin semalam. aip. mama kata bila kita termimpi orang tu sekian dan sekian, sure orang tu pun tengah mimpikan kita dan rindu kat kita. ye ke? huhu. old fashion sungguh si mama ;) aik. tak kan dia rindu kat aku kot. ahahaha. sah-sahlah tak kan. tak da peda nya. baik dia mimpi isteri sendiri. huhu.

sambung tentang mamat tu lagi. yes. jangan risau. dia da nikah kawen. so, untuk risiko aku nak cari si mamat tu mungkin tidak akan lah kan. hihi. mamat ni sebelum dia bernikah kawen, dia kekasih to my bff tau. itu pun aku dapat tahu agak lama sikit-sikit lah. hehe. sebenarnya. aku tak ambik point sangat pun dia punya gf ke apa ke. lantak dia la kan. tapi rasa macam 'oh, dia kawan dengan si pink ni pula.' pink tu nama panggilan bff aku. jadi, aku ok sahaja. lagi pun mamat ni aku tengok baik, pakai kopiah (oh my ! ustat pilihan apa wei  ;) ) alim-alim gitu. oh. nampak sungguh aku sangat naif kat situ kan. nampak je budak laki pakai kopiah anggap je baik. sedangkan ada juga kawan laki aku sorang tu, pakai kopiah juga tapi perangai, Ya Allah. hanya tuhan sahaja yang tahu (da macam lirik lagu zamani slam pula kan).

what else yang aku suka tentang mamat ni is. suka dari pandangan mata kasar je tau. bukannya suka tahap cinta cintun (sebenarnya malu-malu cat kot nak mengaku 'suker'!. tapi da orang lain yang nak kat aku dulu. aku malu-malu cat juga la terima. tapi.....hehe. itu sambung bab till i meet him. ahahaha) mamat ni budak semenanjung. horey! tak tahu kenapa suka sangat nak kawan dengan budak-budak semenanjung. sebut pasal tu, aku punya kawan semenanjung nama sofia. that one my bff too. sofia asal negeri sembilan. else, anas. same negeri dengan sofia. dan tak sangka, sofia kata dia duduk tak jauh dengan anas. then, mamat ni pun semenanjung. tapi tak tahu negeri mana ;) then kebetulan dan sah dan sahihnya aku ditakdirkan bernikah kawen juga dengan orang semenanjung. hehe. sapa sangka :D

kisah till i meet him? hehe. belum masuk bab tu lagi tau ;) next page kita sambung. toodles! :)


thanks google

salam sayang teramat sayang kat korang ketat-ketat tau. PG

You Might Also Like

16 comments

  1. sweet giteww..btw Good morning PG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sue bee ;)
      good morning to u too ya sue bee :)

      Delete
  2. wah semakin interesting cerita ni, ok iollss tunggu sambungannya...

    ReplyDelete
  3. Aloloooo....suwitttnyaaaa......

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bawa bertenang lya. nanti PG sambung ye. hehe

      Delete
  5. kes menggamit kenangan la ni., huhu

    ReplyDelete
  6. pewit..kenangan lalu menggamit jiwa kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. sambil2 asa apa yang patut. manalah tahu ada bakat nak menulis buku kan yumida :D kekeke

      Delete
  7. ecehh akak. org semenanjung ramai handsome handsome yedak? ahahaha.

    ReplyDelete
  8. eiiiii tak sabar nya lahaiiii next part heheeheh <333
    qila dah ah suka bab cerita crush mengerush ni hahaha <3

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images