Makan Mangga ;)

Assalamualaikum. Morning Fellow ;)



ar ambik. PG tinggalkan korang dengan PG lunch kemarin. hehe.
jangan ada yang pagi ni rasa macam nak je panjat pokok mangga belakang umah ;D
PG nak keluar bekfes. bye!

salam sayang. PG :)

Comments

  1. alahai pg terliurnya nampak manga tu taw..lya menabung pagi cne colgate & digi :)

    ReplyDelete
  2. adusssssssssssss..bestnyaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. mama bab masam kureng sikit nak makannya, tapi nampak sedap sungguh mangga tu..

    ReplyDelete
  4. puan gojes saje je buat linda terliur kan...sedapnyeeee

    ReplyDelete
  5. OMG! yummy nye mangga ngan cicah. :D

    ReplyDelete
  6. kyaa sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D <333

    ReplyDelete
  7. peghhh., srius aku terliur da ni

    ReplyDelete
  8. sedapnya PG..minta la sikit :D
    topup nissan kat sini

    ReplyDelete
  9. sm la. lunch td mkn mangga gak. hmm..kecur air liur ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara