02 April 2014

Cerita Lama Kisah Lama ❤ Pengawas Pusat Sumber Paling Baik :D

Assalamualaikum . Hi Fellow ;)

masa aku sekolah menengah dulu, sumpah budak baik naik tingkatan 1, aku pengawas pusat sumber tau. tak lama. kejap je. aku pun lupa kenapa aku boleh sekejap je jadi pengawas pusat sumber masa tu. mungkin sebab aku baik hati garang kot. hihi.

tak sangka pula dan memang mungkin minat aku nak jaga pusat sumber, sekarang ni bila da kerja, and rasa sangat-sangat nak kot, buatkan aku duduk jaga pusat sumber juga sekarang ni. tapi aku tak la sangat nak mengadap buku segala buku yang ada dalam bilik ni kecuali kalau ada novel majalah kpop memang aku layan lah kan ;)

bila sebut pasal pengawas pusat sumber ni. aku teringat dekat sorang mamat ni. pengawas pusat sumber juga. PG senior. pakai kopiah. senyum? Ya Allah! boleh jatuh cinta dibuatnya. then. yang paling best ever. dapat nota kecik-kecik warna putih siap berlipat lagi okei :D (ini boleh mendatangkan kejelessan pada orang yang membaca . kekeke) ok. ni aku share sahaja tau ;) sebab aku rasa, zaman sekolah menengah aku, paling best ever wonderfull ever moment gila untuk aku ingat kembali dan yes, akan aku sentiasa ingat sampai mati ❤ fuh. melampau ;D 

 thanks google :)

then. aku dengan mamat tu? we just being kawan aka adik dengan abang je la. since masa tu, aku tak la berapa nak sangat kenal erti nak loving couple dengan seriusnya sampai nak setia sehidup semati sakan. till i meet him. boleh? ;) then.......ahaha. nanti sambung lagi la ;P

salam sayang sangat sayang kat korang. PG

14 comments:

  1. eipp eipp ada sambungan pulokkk hahahahaha.
    Wah wah bestnyaaaa in love dalam pss gitewwww.
    ihihihihi.
    Bestnyaaaaaa hehehehe.

    ReplyDelete
  2. Amboiiiii.... best ni! hahahaa...

    ReplyDelete
  3. pewit....kim salam...haha
    beznye..aah kat sekolah menengah mmg bez. mcm2 pengalaman ada. al maklum la tgh remaja. jiwa remaja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Waalaikumusalam ;) ♥♥
      Aduiiii..rindu serius zaman sekolah! ;)

      Delete
  4. Aduhai comelnya dengar cerita kak pg ni haihhh... hahaha. Sekolah menengah memang seronok pon dan saya yakin saya akan rindu sekolah sangat bila dah habis nanti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus niena ;)
      zaman sekali dalam hidup kan :D

      Delete
  5. Assalam.

    If belum join GA Liniey n Nad, jemput join ea. Ada 2 top refferal.

    If dah join boleh terus promote GA ni utk berpeluang menang top refferal.

    Dan..
    90+ pemenang by Random.org dicari :)
    Antara hadiah:
    >> Buku Cerita Ahmad Ammar
    >> Naked 2 Eye Shadow
    >> Inner Neck Magic Berdagu
    >> Inai Homemade
    >> 5.11 Tactical Belt

    http://www.linieynor.com/2014/03/sweet-giveaway-by-misz-nadea-liniey-nor_14.html

    (Memandangkan follower widget tak ok lagi dan ada sesetengah yang dapat follow dan ada juga yang tidak dapat follow langsung walaupun sudah menggunakan tutorial, kami bersetuju untuk menetapkan syarat follow blog ini sebagai syarat tidak wajib.Kalau dapat follow, teruskan dan kalau tak dapat follow takpe.Dimaafkan tapi dengan syarat haruslah jujur)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam dear ;)
      omai!! super best hadiah ❤

      Delete
  6. wahh best2.. nti sambung lgi taw nk thu kesudahan nye :D

    ReplyDelete
  7. tak sabar nak tahu sambungannya...kehkehh ",)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes