22 March 2014

Jom Tengok Iqsh TV3 :)

Assalamualaikum Fellow ;)

adoi. cuaca agak panas erk petang ni.
tadi tidur tengahari, Ya Allah, bahang bukan main lagi.
oh, tido memang fav la wei. hihi.
lagi-lagilah da penat bekerja for one week.
bila jumaat tiba je, memang da set nak tido minggu ni sampai lebam biji mata :D

kredit : wiki

korang buat apa?
aku lagi tengah tengok citer hindustan dekat tv3 ni.
ishq. lakonan mantap ajay devgan, amir khan, kajol and juhi chawla.
tak ada apa yang nak ditengok. layan je la kan.
tengok dengan PG jom :)

salam sayang. PG

8 comments:

  1. jom..best je layan hindi di petang minggu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. hujung minggu tak buat apa kan dear ija :)

      Delete
  2. masa muda2 dulu bunda layan jugak hindi ni...
    sekarang dah malas...

    salam ziarah hujung minggu dari bunda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alo bunda. sekarang pun boleh juga layan tau :) hehe.
      terima kasih ziarah PG ya bunda :)

      Delete
  3. cite hindustan ek? saya jarang betul layan cite hindustan mcm ni, haha xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. sekali sekala layan, bolehlah mazni :)

      Delete
  4. lya baru dtg singgah top up cne :D

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes