What a Blog Use For?

u. Assalamualaikum.

yes, honestly. aku rindu nak tulis something yang tak perlu aku nak edit dan ulang 10 kali baca sebab nak cek kesalahan on own my writing. tak perlu nak padam apa yang salah. dan tak perlu nak fikir orang lain kata apa yang aku nak tulis. yes. rindu sangat. kadang rasa macam bila aku nak tulis something, nanti orang kecik hati dengan apa yang aku tulis. nanti orang terasa dengan apa yang aku nak cakap. dan kadang dan yang paling teruk is, takut nanti tak ada orang nak komen. omaiiii! nampak sangat gila glamour. that why kenapa kadang aku rasa memang tak ada mood nak tulis something. dek kerana itu semua. omgeeee. rasa macam hilang jati diri. rasa diri sendiri tu da hilang. rasa seribu rasa yang orang lain kawal hidup aku. kawal blog aku. T_____T serius!



much love. PG

Comments

  1. Replies
    1. realy? terima kasih dear farah :) terharu PG.

      Delete
  2. insyallah kita akan selalu brkunjung ke cne pg ;)

    ReplyDelete
  3. blog PG, suara PG :) , blog SB..bau dapur..hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. bau dapur ya SB ;)
      terima kasih SB. inshaAllah akan PG perbanyakkan suara PG kat sini. hehe.

      Delete
  4. salam. selagi sy hidup selagi itu mesti akan bertandang ke blog PG hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam cik itah. realy? heee. PG suker! terima kasih cik itah :)

      Delete
  5. huhu., susah la klu cm tu., pk & buat la ssuatu yg bgus utk diri sendiri kan senang., yg lain2 tu akn dtng sendiri nnti., :D

    ReplyDelete
  6. tulis apa yg lahir dr hati,cite akan lebih menarik kan. kdg2 ain pun rasa nk suka hati je tulis mcm diari sendiri tp kena ingat juga, yg blog tu adalah tmpt org mncari info. sekali-sekala nk cerita personal pun tak salah juga kan.have a nice day..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurm. tu yang sukar kadang kan ain. bila blog peribadi di campurkan dengan blog info. T_T

      Delete
  7. Betul tu PG.. Insyaallah saya akan selalu singgah sini ;D hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih bagi sokongan dekat PG ya sally ;)
      heee. sayang korang semua! :D

      Delete
  8. sama la pg..kengkdg hilang mood nak blogging..kengkadang idea terstuck

    ReplyDelete
    Replies
    1. T_T kena buat sesuatu ni yumida T_T :D

      Delete
  9. setuju dgn PG, ika lagi la tulis entry entah apa-2, lepas tu blog pun mls nak update..emm

    ReplyDelete
  10. smga sentiasa ada idea yg best2 from PG utk dkongsi di blog PG :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara