Wear Glasses?! No!!

February 12, 2014

Assalamualaikum All.

morning too. aku tak akan lama kat sini tau. mata da macam nak berair da.
by the way, aku rasa aku ada masalah dengan mata lately. selalu je sakit. no i mean pedih semacam.
korang pernah tak kalau nak baca paper dari jarak dekat tapi nampak kabur.
korang rasa rabun dekat ke? T_T sebab lately and dalam beberapa bulan da perasan macam ni.
nak tengok benda kecik je rasa kabur then kena jarakkan sedikit dari mata. baru nampak clear.
big sis aku kata, aku kena pakai cermin mata da. tapi kalau pakai cermin mata.
agak-agak nampak comel tak macam heliza? dan orang kata kalau pakai spek mata ni,
look like nerd gitu. tapi? who cares kan! as long baik untuk mata T_T


macam comel je macam comel je :D

salam sayang. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. elok pakai..kalau tidak nanti power tu naik mendadak then glass tu akan jadi tebal..

    ReplyDelete
  2. ain tak suka pakai glasses atau lens.dua2 rimas.huhu..tp klau xpkai lg xselesa dan boleh mnyebabkan pening kepala.rabun jauh + silau.

    ReplyDelete
  3. baik pg pergi cek..mata anugerah paling trindah..kena jaga selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah'ah la asha, risau pula PG. ok, kena cepat2 checkup ni :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images