19 February 2014

Segmen Jom Beramah Mesra

Assalamualaikum All. sorry. 

lately jarang nak update blog. sebenarnya ada je pun. PG tak pegi mana-mana pon. cuma ada banyak nak kena buat dari duduk depan laptop. heee. tak de nya nak sibuk bagai pun kalau memang malas. hehe. ok, maafkan saya tau. tapi, untuk tidak dan agar korang tak rindu dan tercari-cari PG, PG nak join segmen blog yumida. supaya korang tahu, PG was here. hehe. nak join sekaki, jom! :) 

KLIK BANNER UNTUK JOIN

Salam 1 Malaysia. Segmen terbaru kini dilancarkan! Tujuan segmen ini diadakan untuk beramah mesra sesama blogger. Yang tak kenal, kini boleh berkenal-kenalan. Menambah rakan maya. Yang bestnya segmen ini menyediakan hadiah menarik buat pemenang bertuah!

HADIAH:
Tafsir pimpinan Ar Rahman kepada pengertian Al Quran
Jam tangan 2x
Dress
Fridge magnet 2x

Segmen Jom Beramah Mesra dianjurkan oleh Yumida dan ditaja bersama blogger Mselim, Tri Globe Dynasty, Bifa’s Vendor & Pena Bulu Ayam.

TAMAT: 21 FEBRUARI 2014 – Jam 11.59 malam

salam sayang. PG

13 comments:

  1. ehhhh baru nampak pg udah lama menghilang ke mana ihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ada je PG kat sini. sibuk sikit ;)

      Delete
  2. selamat bersegmen.. nnti malam shad nak join gak lah. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dhira ;)
      ok jom join sekali tau.

      Delete
  3. datang dari segmen sama
    good luck and happy blogging ye..

    ReplyDelete
  4. salam mesra.. saya datang singgah sini dari segmen yg sama..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. dari segmen yg sama..done follow.. jemput singgah ke blog:)


    http://arinacamaro.blogspot.com/2014/02/segmen-jom-beramah-mesra.html

    ReplyDelete
  6. salam mesraaaa..
    datang blogwalking dari segmen yang sama.
    wish you all the best.

    http://www.syuhada1981.com/2014/02/segmen-jom-beramah-mesra.html

    ReplyDelete
  7. Terima kasih atas penyertaan anda
    Senarai peserta telah dikemaskini
    Menjemput rakan blogger sekalian berblogwalking..andai kelapangan
    Semak penyertaan anda: SENARAI PESERTA Segmen Jom Beramah Mesra di Mister Linky
    Andai penyertaan anda tidak tersenarai, sila maklumkan di kotak komen

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..dtg dari segmen yg sama..jemput dtg ke blog saya..TQ :)

    http://blogabdulazizdaughter.blogspot.com/2014/02/segmen-jom-beramah-mesra.html

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes