03 February 2014

Sadness!

Assalamualaikum. Hi Fellow.

kasian kat blog. kasihan dekat aku juga. rasanya da lama aku tak meluahkan rasa perasaan aku yang mana aku cukup jaga baik perasaan aku. tapi more to jaga perasaan orang. sebab aku rasa, perasaan orang lebih penting dari perasaaan diri sendiri. tapi aku cuma tak reti satu perkara sahaja. kenapa orang lain suka nak sakitkan hati aku. sakitkan perasaan aku. apa salah aku? apa salah aku sampai korang nak usik hati dan perasaan aku yang satu ni. satu-satunya milik aku. kasihan dekat suami aku. dekat dia aku terpaksa hamburkan segala perasaan marah dan sakit hati aku dekat orang yang lain yang tak dapat aku nak balas. suami aku menjadi mangsa keadaan atas perbuatan korang yang aku rasa tak ada perasaan. kasihan kat dia. segala amarah yang terbuku dalam hati aku, aku lepas kat suami aku. T_T


 korang memang melampau! T_T

6 comments:

  1. kenapa pg..sapa yg dah sakitkan hati pg tu..bawa besabar ya pg..tu semua dugaan

    ReplyDelete
  2. sabar kak..moga selesai masalah akak..mengadu padaNya..Dia maha mendengar

    ReplyDelete
  3. tak tahu apa yg dilalui PG sekarang.
    cuma mampu cakap bersabar ye PG.
    Allah bersama dgn orang yg penyabar.
    rugi marah-marah ni.
    sebab sekali dah terhambur bekasnya tetap ada.
    tak dapat nak tarik balik ~.~

    ReplyDelete
  4. :(
    allah...
    Sabar ye kak pg,
    jgn ah cemtu okay? <33333
    Boleh cerita dgn qila! :)
    Hm. Jgn lepas dekat suami kak pg, kesian dia...
    :D
    Take care okay? La Tahzan :D

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes