its 30 Years Old Already ❤

Assalamualaikum. Hi Fellow ;)

yes, its 30 years old already.  
cepat betul masa berlalu. tak sedari hari ni usia aku da 30 tahun. nope. tak perlu shame bagailah nak mention umur sendiri. sebab aku percaya, usia da meningkat, angka yang berubah bukanlah penghalang segala-galanya, as long korang rasa hidup ini perlu di nikmati dengan sebaik-baiknya. kan?

its 30 years old already.
macam tak percaya. sumpah! rasa macam da tua sangat kot. heee. rasa macam zaman keremajaan aku da berlalu. (memang pun kan. sobsob) rasa macam hidup kena lebih serius. (tak kan lah kena serius je selalu. tet!) tak mau! rasa macam perlu untuk lebih bertanggungjawab dari sebelum ini. (habis tu sebelum ni tak bertanggungjawablah konon) dan rasa perlu lebih bersikap lebih matang. which is, matang dengan lebih meluas. bukan hanya pada diri sendiri. tapi rasanya more tu others. hoho. baru je orang sakitkan hati aku wei. habis tu aku kena matang dan biarkan benda tu berlalu macam tu je ker? T_T

its 30 years old already.
yes. bersyukur sangat-sangat sebab da 30 tahun aku hidup di dunia ni. syukur alhamdulillah. masih berpeluang menjalani kehidupan seperti biasa. dengan suami, mama, adik beradik, kengkawan, rutin kerja, rutin kehidupan sebagai isteri, rutin sebagai anak, rutin sebagai adik. and rutin sebagai seorang perindu yang setia (hihi). dan segalanya its 30 years already apa sahaja yang aku buat, mereka ada di samping aku. terima kasih semua. 

 
untuk suami, terima kasih sebab terima isteri awak yang kadang menjengkelkan sometimes. saya tahu itu, dan saya cuba untuk berubah menjadi seperti yang awak nak. inshaAllah. thanks for everything, segala rasa yang telah awak berikan untuk saya, akan menjadi ingatan buat saya, yang awak adalah satu-satunya lelaki yang tidak mungkin akan sama dengan lelaki lain. terima kasih suami, being my superior!


 terima kasih mama sebab melahirkan aku, kenal erti hidup kat dunia ni. terima kasih juga dekat arwah bapa (alfatihah to him) sebab kalau bukan kerana proses persenyawaan bapa dengan mama, tak lahir kot aku kat dunia ni, and now, its 30 years old already (hehe) terima kasih to both of u. korang till death. 


to my bro, 3 orang tu. korang memang abang yang super baik. tapi kadang ada juga yang menjengkelkan aku. tapi itulah proses kehidupan kan. i try my best untuk jadi adik yang super baik untuk korang sebab korang la abang yang aku ada. dan aku adik yang paling bongsu, selalu juga korang sakitkan hati aku. tapi tak pa. aku maafkan korang, sebab hari ni hari jadi aku yang ke 30 apa wei :D


untuk both of my sista. terima kasih sebab sudi jadi my big sista sepanjang 30 tahun ni.  memang korang 'big' pun dari size fizikal, tak di nafikan :D thanks for everything juga sebab being my super sister, being my superior super powerpuffgirl. terima kasih ya. korang dua. inshaAllah, kalau aku kaya sikit, aku belanja korang boleh? :D
ahaha.

its 30 years old already.
last but not least. for me. semoga dengan usia yang da kian menambah ni, hihi. (ada orang will gelak if read bout this, sebab suka sangat la tu kutuk umur orang da meningkat! :) saya rindu awak. serius. sumpah!) aku harap sangat-sangat sifat kanak-kanak ribena dalam diri aku akan berkurangan sedikit. heeee. sebab suami selalu kata aku macam budak-budak je. tehee. abih tu nak buat macam mana kan? da memang aku lagu tu aper wei. T_T benci ar! oklah oklah. moga lebih cantik dari kebiasaannya (perasan!), lebih matang, lebih bertanggungjawab, lebih pandai berdikari sendiri (sememeh je kan), lebihkan dalam diri tu menambung dari membazir, lebihkan makan salad, lebihkan pegi jogging, diet etc dan lebihkan segalanya la lebih. jangan lebih temuk suda. boleh? hehe. 

ok! PG stop kat sini dulu. last-last! PG nak ucapkan happy birthday buat my own self. da 30 tahun, semoga sentiasa positive ya yatie ;) untuk shadhira, terima kasih ucapan birthday dari awak :) syg awak!



happy birthday yatie ❤!
much love. PG
(pakcik gugil, pinjam the all ur picture okei)

Comments

  1. Selamat Hari Lahir, PG! Semoga hidupmu sentiasa diberkati oleh Allah SWT. :)

    ReplyDelete
  2. salam. selamat hari lahir PG :) semoga murah rezeki :)

    ReplyDelete
  3. selamat ulang thn kelahiran pg..moga sntisasa d pjgkn umur & d murahkn rezki kio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih asha. inshaAllah, amin2 asha :)

      Delete
  4. happy sweet 30. Nampak gojes lg. ingatkn 20 an lg.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. untuk nampak 20 an, kena sentiasa positive :D

      Delete
  5. Alaaaa sorry qila lambat!!
    Sumpah ke kak PG 30? :(
    Omg seriously.........
    Pahal cantik sangat ni omggggg hikhik
    serious comel hihihi <3333
    btw

    HAPPY
    BIRTHDAY OK.
    I LOVE U
    HAVE A BLAST
    MAY UR DAY AS NICE AS U R!!! :D
    HEHEHEHEHEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah 30 syg. hehe.
      terima kasih ya ;)

      Delete
  6. Oh really? You looks young, I thought you were still in high school or so despite of the name of Puan Gojes haha.. Happy birthday to you by the way ^^ What's with all the anime photo? Doraemon Naruto and Powerpuff girl? xD the anime that you've been watching all along?

    ReplyDelete
  7. Happy birthday pg.... :) belated yer.... hehehe......

    ReplyDelete
  8. rasanya belum terlambat nak wish kat PG.
    happy bufday and may Allah bless you forevah.. =)
    gambar-2 katon tu melambangkan PG, parents and siblings kah?
    Sesuai dah tu.
    hehe.. >,<

    ReplyDelete
  9. Happy belated Birthday Puan Gojes..dekat² je birthday kita kan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara