Info Sihat | Minum Sup Ayam

January 30, 2014

Assalamualaikum. Hi Fellow.

morning too fellow. PG lagi masih tak sihat dengan jayanya ni. kepala berat melampau dan tak boleh lelama sangat depan skrin.  PG minta maaf erk pada yang datang mai blog PG, dan PG belum balas jejak korang. inshaAllah, da sihat walafiat sikit PG akan sure balas jejak korang. sobsob. kemarin hanya sempat balas jejak geng topup PG T_T


sobsob. hari2 PG minum sup ayam, tapi selesema masih tak reti nak reda-reda T_____T

much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. sup ayam memang baik utk org selesma..slmt bercuti pg esok ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih asha. untuk asha juga, selamat bercuti esok ya ;)
      asha balik mana tu? ;)

      Delete
  2. tengok jenis ayam jugak PG.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. alamak, nak kena tengok ayam juga ker :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images