Dealing with Adam

January 14, 2014

Assalamualaikum. Hi Fellow.

pakcik gugil, pinjam gambar awak ya T_T saya merajuk seketika T_T

Kenapa erk dealing dengan kaum adam ni kadang agak tak boleh nak mencapai kata sepakat? dan kenapa agaknya depa ni kadang bagi lambat sangat respon. cuba bila mereka pula yang dealing dengan kita sesuatu benda yang bukan dalam agenda kita sometimes, respon yang kita bagi tak sampai kot 5 minit kena fikir. hurm.

much love. PG

You Might Also Like

12 comments

  1. He he he sabar ye kak PG nak buat cmane T_T
    kaum adam memang cemtu kot hihihi.

    Tp betul tau, kita respon laju gila.
    Part diorang....... T_T
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan qila. kalau kita ni respon lelaju je T_T

      Delete
  2. memang...diorang agak slow bg respon

    ReplyDelete
  3. cmtu ker., xkot., mgkin orng laki lg bnyak bnda dlm kpala otak yg nk kena pikul kot :D

    ReplyDelete
  4. oh ye ke.. tapi kat tempat saya selalu lelaki yg cepat bagi respon..

    ReplyDelete
  5. susah nk faham kaum adam kan PG.. hehe :) nina topup lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu nina. kadang ada benda sahaja yang tak kena.
      terima kasih dtg topup ya nina :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images