Upside Down House Christmas Brunch ! | Do Contact Now :)

December 09, 2013

hollas Sabahan !

Ingin merasai kelainan dan keunikkan Menyambut Hari Krimas anda di Rumah Terbalik?! Rumah Terbalik pertama di Malaysia, dengan keluasan 140 kaki persegi dan melihat secara dekat pelbagai seni kraf selain kelengkapan rumah seperti peti sejuk dan set sofa di mana semuanya berada di keadaan terbalik?! mesti nak kan? :D


Wow! Kini, korang bukan sahaja dapat melihat semua itu secara dekat, malah! korang juga boleh menyambut Hari Krimas korang pada hari tersebut di Rumah terbalik bersama-sama dengan mereka-mereka yang anda sayangi ♥ dengan sambutan dan pelbagai aktiviti menarik. Menarik bukan? ;) 
Now! Please Do Contact /  Jangan segan silu, hubungi mereka, En. Fithri (0109535139), dan juga Cik. Elsie (0168284525) sekarang, untuk maklumat lanjut sekaligus mendapatkan Tiket Korang! :) [ Pssst : Jangan risau, PG berani bilang, dorang dua memang rajin menjawap pertanyaan korang. hehe ]

Tiket Limited tau korang ;)
the detail:
Date : 25 Disember 2013 (Wed)
Time : 10.00am till 02.00pm
Venue : Mango Garden Restaurant @Rumah Terbalik
Price : RM 55.00 nett for adult / RM 27.50 for Children below 12 years old [ FREE of Charge for kids below 3 years old ]
Activity : Appearance of Santa Claus, Christmas Caroling and gift for kids!
Do Contact : Mr. Fithri (0109535139), dan juga Ms. Elsie (0168284525) now ;) 
Facebook : UpsideDownHouse
much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. whoaa, macam best je :O betul ke ni PG? Tapi kat sabahan. uhuk uhuk *terduduk* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morning atika :)
      Hehe. Tak pe! Nanti boleh mai sini jejalan k :D

      Delete
  2. wahh promosi pg..mesti kena bagi komesyen nie ehehe..baru sekali ja kita pigi cna

    ReplyDelete
    Replies
    1. sobsob. tak de asha T_T PG promosi diri sendiri je kat situ. ahaha

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images