23 December 2013

TONTON WAYANG | The Hobbit Desolation of Smaug

fellow. assalam. maaf erk. hari ni baru aku nak bagitau korang, yang aku pegi tonton wayang The Hobbit Desolation of Smaug. Itu pun sebab terbaca dekat blog amanina blogs ada tulis sikit pasal wayang ni. Tengok, nampak sangat suka peram cerita kan :D ok, citer ni sebenarnya kesinambungan The Hobbit yang pertama. tapi, aku tak tengok lagi yang pertama sebenarnya, jadi yang the latest one keluar ni, aku tak berapa nak review sangat jalan ceritanya. sebab aku tak tengok lagi yang pertama. uwargh!

Tapi, overoll citer ni memang best. aku rasa in 3D kalau tengok pun sure best. dengan effect sound,colour yang ada, rasa segar je mata memandang. korang yang tak tengok lagi, harus pi tengok tau. sebab movie ni seolah-olah berada di alam fantasi gitu. memang tak sabar nak tengok la kesinambungan citer ni pula.  





 i guest, depa dua ni hero dan heroin


heroin


 hero ensem :D


 hero ensem lagi ;)


 si Hobbit yang kacak sikit tapi sayang kena gelar pencuri . hehe


geng hero yang tak berapa hero je aku rasa. ahaha

much love. PG

4 comments:

  1. belum nengok lagi mcm best jak kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. asha harus pegi tengok. memang best asha :)

      Delete
  2. Legolas encem gila kan kak? :D Hihihihihi qila dh tengok yg first tapi yg ni belum hm ;(

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes