Seminggu Tidak Berupdate !

December 04, 2013

fellow. assalam.

1 week punya tajuk entry. blog hari-hari update. apa masalah sebenarnya? T_T
so korang, sila noted please. blog PG memang akan mengalami benda-benda macam ni.
tak tahu la kenapa. sekian !


yumida, akak pinjam blog skrin shoot :D
 
much love. PG

You Might Also Like

8 comments

  1. sebenarnye the same thing happen to my blog... dayat ponn dah x tau nak buat mcm mane :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak suka jadi macam ni kan dayat. menganggu kengkawan blogger lain nak tahu samada blog kita berupdate ke tak :(

      Delete
  2. Replies
    1. sobsob asha :(
      PG ada sahaja kat sini ... uwargh!

      Delete
  3. err... macam mna bole jadi macam tu ? cuba tnya yng pakar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu la cikamal kenapa jadi mcm tu. tapi sekarang ni alhamdulillah. da okei! :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images