Seminggu Tidak Berupdate !

fellow. assalam.

1 week punya tajuk entry. blog hari-hari update. apa masalah sebenarnya? T_T
so korang, sila noted please. blog PG memang akan mengalami benda-benda macam ni.
tak tahu la kenapa. sekian !


yumida, akak pinjam blog skrin shoot :D
 
much love. PG

Comments

  1. sebenarnye the same thing happen to my blog... dayat ponn dah x tau nak buat mcm mane :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak suka jadi macam ni kan dayat. menganggu kengkawan blogger lain nak tahu samada blog kita berupdate ke tak :(

      Delete
  2. Replies
    1. sobsob asha :(
      PG ada sahaja kat sini ... uwargh!

      Delete
  3. err... macam mna bole jadi macam tu ? cuba tnya yng pakar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahu la cikamal kenapa jadi mcm tu. tapi sekarang ni alhamdulillah. da okei! :D

      Delete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara