Kionsom Inanam. Mandi Air Terjun Jom!

morning fellow. again. assalam. last week, PG pegi Kionsom Inanam. dekat sahaja dengan rumah. tak sampai 20 minit dari rumah. nampak gambo pertama tu. memang kalau hantu bergambar, kat mana-mana sekalipun memang akan macam tu la jawapnya. maapkan beta ya. hihi. ok, ni entry minggu lepas sebenarnya. cuma baru nak publish today. sobsob. tengoklah. suka sangat peram entry kan :D


fuh fuh..nak pegi lagi sekali !

ok, pegi dengan en. suami, sepupu also the anak buah. that was my first time there sebenarnya. kesian kan. sedangkan tempat tak berapa jauh je pun dari rumah T_T . dan tak sangka, tempat ni telah di jadikan sebagai pusat rekreasi tau. salah satu tempat pelancongan la kiranya. masa pegi pun memang ramai pelancong dan orang-orang sabahan yang datang berkelah dengan anak-anak. wa, macam best je macam best je kan :D air jangan cakap la. memang sejuk. mengigil wei.

so, korang yang nak datang ke sabah, bolehlah datang mai singgah Kionson, Inanam. jangan risau, lepas korang bermandi manda, bolehlah pegi ziarah Mari-Mari Culture pula. sebelah Kionsom tu je :)

much love. PG

Comments

  1. wah seronoknya kalau bab mandi manda...nak pergi gal la nanti hehe..

    ReplyDelete
  2. bestnya PG.. lama nina xpegi mandi air terjun

    ReplyDelete
  3. sekali sekala pegi memang best tau nina :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara