i Just Fallen in Love With Samsung Tab 37.0

December 11, 2013

Samsung Tab 37.0 . Yes. i do. aku baru sahaja jatuh cinta kali ke 10 dengan si Samsung Tab 37.0 . fellow. assalam. evendo gadget impian aku sebenarnya adalah iPhone. tak kiralah iPhone apa pun yang penting mampu milik T_T . inshaAllah, jika ada rezeki datang dari langit, bolehlah aku grap iPhone sebijik kelapa bakar.

tapi, pagi tadi bila tangan ni tetiba je gatal pi godek-godek Samsung Tab kawan se ofic, lebih-lebih bila tak tahu malu terus buka blog diri sendiri (memang tak sedar diri) terus jatuh cinta berkali-kali dan rasa, aku patut beli si Samsung Tab ni.


ooommgeee! sweet la :) yes. i will buy u :D


klik ads nuffnang pun nice :)

before that. belum tahu lagi yang Samsung Tab ni ada 3 jenis sebenarnya, iaitu Samsung Tab 37.0,  Samsung Tab 38.0 dan juga Samsung Tab 310.0 dan yang membezakan depa is, numbering dekat hujung nama Samsung Tab tersebut. 7, 8 dan 10. yang mana number tersebut menunjukkan besar size skrin Samsung tersebut. fuh. ni kena berdiri agak lama juga dekat kiosk Samsung dek kerana nak tahu apa beda antara ke tiga-tiga Samsung. ye la, sebagai pembeli, kita ada kuasa untuk bertanya itu dan ini. jangan risau, tak de nya orang tu nak saman korang kalau korang dok asyik bertanya :D

so ! for me. Samsung Tab 37.0 sudah memadai untuk di grap sebijik. nanti PG sambung lagi k :)

much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. yumida nyer kaler putih
    mmg bez pakai..puas hati..bateri pun tahan lama. ringan
    selalu main game je
    online kengkadang.
    isi tabung nuff sini-inti

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la yumida, PG rasa macam nak ambik yang warna putih nanti. putih suci gitu kan :D kalau update blog macam mana? ok tak?

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images