Deep Cleansing Peel - Off Mask - Cucumber !

December 14, 2013

kalau nak kelihatan cantik dan menawan, punya kulit wajah yang bersih suci plus tulus murni, tak semestinya kena pegi spa, buat facial mahal-mahal, ribu riban bagai kan. Assalam fellow. hihi. kan? kan? nak nak lagi, kalau kita ni bukan anak orang berada. tapi. tapi. jangan risau. sekarang ni belambak barangan kecantikkan yang senang dan mudah untuk kita perolehi dimana-mana pusat kecantikkan. macam e-noveal. erk gambar ke PG taip tu :) watson pun boleh dapat barangan macam ni. 

macam kat bawah ni. one of fav yang PG selalu pakai dekat rumah tau. harga dalam rm5.xx something. boleh lah pakai seminggu 2 kali or 3 kali. tapi yang ni sekali pakai je. buka je, habis terus kat situ. ye la, nak cantik, kenalah berkorban sikit kan :)


jangan risaulah, PG rasa cucumber memang sesuai dengan semua jenis kulit. 
sobsob. malam ni AIM2013 kan? tak dapat nak tengok. uwargh!!

much love. PG

You Might Also Like

2 comments

  1. wah ber-facial di rumah sekali sekala best jugak kan..hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. best wak :) jimat duit lagi kan :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images