Tukar Header Blog Lagi

November 15, 2013

fellow. assalam.

untuk keberapa kali percubaan aku tukar header lagi. lagi dan lagi. heee. bencinya bila tak dapat header yang betul-betul berkenan di hati. sebenarnya i wanna make one header yang kalau boleh bukan copy right dari mana-mana. sebab aku ada baca satu entry akak yang buat tempahan design template blog, etc like buat header, keseluruhan blog semua dia buat. dan ya, bukan senang tau nak buat tu semua. hanya yang punya seni kemahiran yang super B je boleh buat.

sebut pasal tu, aku terfikir juga kalau la aku susah payah buat sendiri semua tu, then ada orang senang-senang je pakai benda yang kita buat, then suka hati tukar copy right. but then, aku tak kisah. sebab aku tak buat biz dengan tu, sebab aku memang sedar diri tak reti buat tu semua. tapi akak tu, dia reti, dia terrer, dia buat biz dengan tu, then bila orang suka-suka hati ambik, pakai hasil usaha dia, tanpa pengetahuan lagi, terus suka hati tukar copy right, susahla kan. nanti tak masyuk ar. T_T kesian akak tu.

heee. header comel giler ! T_T (perasan!)

so, header aku kali ni aku pakai character font je. senang. tak payah aku nak pening kepala nak copy-copy bagai doodle orang lain. takut juga nanti, kena cop copy right. tak nak! tapi kalau ada yang aku ambik pun, inshaAllah, aku akan kreditkan kat empunya blog. senang kan? ;)

much love. PG

You Might Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. hehe. ni header yang tak boleh nak fikir nak buat macam mana da. :D

      Delete
  2. Replies
    1. btw. topuo sini :D shout problem lagi -.-''

      Delete
    2. terima kasih aefa :D ahaha.
      ni pakai font je tau. senang! hehe

      Delete
  3. hehe ok la kan buat sendiri..kita pun tak sekeratif pg..singah top up sunsilk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehlah sikit sha. hihi. tak reti sgt. tapi, cuba. ahaha.
      oh, terima kasih. :D

      Delete
  4. ihii, simple tapi comel. buat sendiri lah senang, tak payah risau org ingat kita copy kerja dorg kan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. terima kasih niena. ah'ah betul tu, PG risau juga kalau bab copy mencopy ni. kang kena saman, susah pula kan :D

      Delete
  5. Replies
    1. hehe. PG lagi tengah fikir nak tambah colour :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images