15 November 2013

Tonton Drama Korean To The Beautiful You :)

fellow. assalam.

akhirnya, aku da katam tengok korean drama To The Beautiful You. bukan tengok dekat tv tau. tapi, tengok dari samsung S3 Mini aku yang super comel! drama ni da lama keluar. since 2010 i think. baru nak tengok. memandangkan rasa macam tak buat apa hari tu. tapi tau je la. kalau da tengok, mesti nak tahu apa cerita seterusnya kan. maka! seminggu je habis tonton drama ni :D


para pelakon drama ni. sweet je depa :D


hehe. hello hi Mr. S3 Mini Super Comel :)

much love. PG

14 comments:

  1. kita dtg top up sony :)..comel hf

    ReplyDelete
  2. macam best ja story :)

    salam jumaat ya PG

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi cik itah :)
      PG baru nak balas mesej cik itah . hehe. ah'ah citer ni best tau. sedih pun ada :)
      cik itah harus tengok !

      Delete
  3. cite ni best.. tp cam lebih suke cite versi jepun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PG tak tahu drama ni ada versi jepun :)
      nak juga tengok kalau ada versi jepun tu :D

      Delete
    2. ada.. hanazakarino kimitachi.. tah betol tak ejaan die ni..
      dah lame dah cite tu. hehe..

      Delete
  4. salam jumaat PG...Farah datang melawat ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. salam jumaat sama farah (backdated. hehe)
      terima kasih lawat PG lagi dan lagi tau :D

      Delete
  5. yumida peminat drama korean
    yeah nak tonton bila de kelapangan

    ReplyDelete
  6. Nanti nak tengok jugak drama ni.. Mesti bestttt ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. habis drama love rain tu dulu tau :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes