Sembuhkan Segera Ya Allah

November 08, 2013

fellow. assalam.

aku baru sahaja balik dari klinik. but anyways, entry ni sepatutnya aku da post dari S3 Mini. published. but then, tak muncul-muncul pula kat sini. T_T sambung lagi. dari ofic terus aku temankan suami pegi klinik kesihatan inanam. tak ramai pula pesakit malam ni. mungkin sebab kami datang tadi pun da dekat jam 8.00 malam something. boleh sahaja pegi hospital likas. tapi kes-kes macam suami aku ni, yang rasa drive pun macam tak larat da, then kalau kena tunggu lama lagi kat likas, yang memang sediamaklum kes tak berapa nak emergency sangat, tunggu la lagi 2 3 jam macam tu, baru kena layan. so, decide terus pegi klinik inanam sahaja. syukur tak ramai orang.

yes. aku harap sangat, sakit suami aku kali ini tidak seperti dulu. rasanya aku pernah mention suami aku pernah sakit sebelum ini, dan aku harap batuk dan demamnya cuma sakit biasa yang datang dariNya sebagai ujian kecil untuk kami. sebelum ini suami pernah sakit dek kerana buatan orang. dan aku harap sangat dan sangat, jangan dan tidak akan sakitnya datang lagi. jika ianya datang kembali, maka, aku sure dan pasti akan terpaksa berjauhan sekali lagi dengan suami.



cepat sembuh sayang T_T

Ya Allah, bantulah hambamu ini. jauhilah suamiku dari musibah. dari anasir-anasir jahat yang tidak baik. jauhkan lah pandangan mata-mata mereka yang tidak elok pada pandangan mata suamiku. yes, aku sangat-sangat sedih. please. bantulah aku Ya Allah. sembuhkanlah dia segera. T_T

much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. semoga cepat sembuh ... insyaallah :)

    ReplyDelete
  2. insyallah berkat doa seorg istri pasti suami pg akan sembuh

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images