18 November 2013

Misteri Kehilangan Remaja di Villa Nabila

fellow. assalam.

lately, banyak bunyi pasal kisah villa nabila kan. seriously, aku memang tak tahu. dimana keberadaan villa ni pun aku tak tahu. nama villa tu, nabila ke? oh mungkin nabila tu pemilik villa yang di perkatakan tu? hurm. no words!

tapi, ni aku nak share, gambar keadaan remaja yang hilang di villa nabila ketika di temui. sumber dari FB, aku kreditkan dekat empunya gambar sekali (link)


sumber kezoom blog
Berita kehilangan 23 remaja (dari 30 orang) yang dikatakan telah masuk ke Villa Nabila sememangnya menjadi kisah terhangat di media sosial hari ini. Terkini 22 remaja tersebut dikatakan telah ditemui. Selanjutnya foto2 di http://bit.ly/18IBCVw

much love. PG

2 comments:

  1. setahu saya nama sebenar villa tuu buka villa nabila .. saya pon tak pasti kebenarannya .

    ReplyDelete
    Replies
    1. PG lagi la tak tahu syg. alamak, kakak tiri cinderella pula. takut wei :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes