Jovian Mandagie dan Kakak Dafi (Nina) bakal bernikah | TANIAH

morning, assalamualaikum fellow. rasa seperti hari ini hari isnin pula. semalam hampir lupa sama, LYMR tu bersiaran. hihi. ni lah kalau suka sangat bercuti dari nak bekerja kan. sampai tak ingat hari da. hihi.

ok! pagi ni PG nak share berita gembira dengan korang, yang mana Jovian Mandagie, kalau korang tak kenal, jovian ni, PG bagitau sikit, jovian adalah seorang pereka fesyen yang agak terkenal juga. pernah mereka pakaian pengantin untuk liyana jasmay. 

great kan! lepas ni kita tengok macam mana jovian mereka busana pengantin untuk diriya dan bakal isterinya pula, dan ya beliau bakal bernikah dengan kakak kepada Dafi. Pelakon yang comel tu :) oh tak sangka pula. PG pun baru tahu depa ni bercinta. dikabarkan sepatutnya mereka telahpun bernikah awal, tapi di sebabkan sibuk dengan urusan kerja, majlis telah pun di tunda ke satu tarikh iaitu pada 11.12.2013 ini. so sweet kan. yang penting majlis tetap akan berjalan. heee, tak sabar pula PG nak tengok :D


Jovian Mandagie dan Sabrina (Nina)


baju pengantin Liyana Jasmay yang direka oleh Jovian Mandagie

much love. PG

Comments

  1. mesti melets baju pengantin diaorang ni...

    ReplyDelete
  2. hai puan gojes...lama linda x singgah sini. Comel ye kakak dafi tu...suka tgok :)

    ReplyDelete
  3. wah....nanti klo diorg kawen mmg blong2 pakaian kakak dafi...beznye kawen ngan designer terkenal

    ReplyDelete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara