Trending Attar | Gambar Anak Wawa Zainal dan Aeril Zafrel

October 22, 2013

aku cuma berharap apa sahaja cerita antara wawa zainal dan aeril zafrel, cukup, cukuplah sudah. macam lagu pula kan. dan apa sahaja yang telah berlaku dan telah terjadi dan termaktub, sudah-sudahlah. jangan lagi di perkotak katikan. yang penting sekarang, kebahagian mereka berdua dan lebih bahagia dengan kehadiran anak mereka attar. biarlah mereka menjalankan tanggunghjawab mereka pula. tak perlu la kot ada yang nak menyindir ke ape ke kan. wa, da melalut da aku. oh! nak share gambar anak mereka ;) comelkan. even nampak dari tepi je. hehe.


lebat rambut baby wawa, ikut depa dua la ni :)

sumber : beautifulnara blog

much love. PG

You Might Also Like

5 comments

  1. comel la anak diorg
    rambut lebat je
    yumida isi tabung Nuffnang sini - sunsilk - selamat menabung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comelkan yumida :)
      ni kalau tengok dari depan mesti lagi comel. hihi.
      but anyways! thanks isi tabung PG. kita geng isi tabung okei =D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images