Sinopsis Love You Mr. Arrogant - Drama TV3

October 04, 2013

Love You Mr. Arrogant. ek'eleh. belum lagi baca sinopsis, da rasa macam nak tergelak pula PG. drama ni best kan kengkawan? hehe. PG boleh senyum sendiri - sendiri tengok drama ni. lebih - lebih lagi watak si zaara tu. sweet je. kadang dia pandai serius. tapi dengan cepatnya pula berubah ke ala - ala manja gitu. heeee. macam kita dengan suami pula. aahaha. ar sudah. macam nak muntah pula :D jom baca sinopis ;)

kredit to Nabil Medan


SINOPSIS LOVE YOU MR ARROGANT
Jodoh Zaara Amirah sudah tersurat dengan Zafriel Irham-anak orang kaya yang bongkak amat.Semuanya terjadi bila dia terperangkap lamaran paksa jejaka itu. Dek kerana ingin melepaskan diri daripada Sherry menantu pilihan ibunya,Zafriel memaksa Zaara menjadi isterinya dengan sebuah janji sebagai modal. Macam mana janji itu boleh termeterai?- 

Zaara terlanggar kereta Zafriel secara tidak sengaja.Zafriel meminta bayaran RM5000 sebagai ganti rugi dan sebagai cagaran Zaara bagi hp kesayangannya pada Zafriel. Tempoh hutang adalah seminggu.Manala Zaara nak cekau duit sebanyak itu. 

Zafriel mula terdesak bila ayahnya mahukan dia berkahwin. Jika tidak syarikat Irham holding akan jatuh pada tangan sepupunya. Inilah sebab janji termeterai antara Zaara dan Zafriel. Irham lagi sanggup berkahwin dengan Zaara dari Sherry -gadis gedik tu.

Demi sebuah janji, Zaara redha.Namun,dia tidak menyangka keputusan itu membuatkan hidupnya kacau bilau disebabkan hati kering dan ego yang tinggi Zafriel. 

Tambah pula,sikap ibu mertuanya Puan Seri Maryam yang tidak merestuinya sebagai menantu.
Puan Ser Maryam mula merancang untuk memisahkan Zaara dari Zafriel. Keadaan bertambah parah bila Zaara dan Zafriel saling mencintai tapi semua itu hanya di dalam hati. Zaara mencintai Zafriel biarkan tidak dilayan seperti isteri. Di saat itu, Zaara rela Irham berkahwin dengan Sherry asalkan ibu mertuanya bahagia. Tapi Irham tidak sanggup kehilangan Zaara. Hatinya sudah lama dicuri isterinya itu.
much love. PG

You Might Also Like

2 comments

  1. memang best cite ni..
    Siap record tu..takut terlepas nak tengok coz maghrib kan..
    tacing la pulak tgk cite ni...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. yang tak boleh tahan tu sis fuza, boleh pula senyum sendiri :D alamak. over pula. hehe

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images