LIYANA JASMAY HAMIL 2 BULAN | TANIAH!

October 23, 2013

Liyana Jasmay Hamil. Taniah buat Liyana Jasmay kerana telah hamil 2 bulan. sumber dari blog beautifulnara, terima kasih for sharing this. sebenarnya berita hamil dari Liyana Jasmay juga Lisa Surihani surihati Yusri KRU tu memang PG nanti, nantikan =D taniah!


berkata dekat MalaysianDigest: 
Sebenarnya saya tidak berniat langsung untuk merahsiakannya, sebaliknya saya menunggu masa yang sesuai untuk berkongsi cerita tentang kehamilan ini. Menerusi perbincangan yang dilakukan bersama-sama ibu dan ibu mertua saya, mereka menasihati saya supaya memberitahu kepada umum setelah usia kandungan mencapai tiga bulan. Jadi, saya tidak tahu macam mana orang lain boleh dapat tahu dahulu
syukur alhamdulillah. tak sabar pula nak tengok Liyana dengan perut mengandungnya tu. mesti comel kan. orang kata, ibu mengandung ni selalu nampak comel :)

much love. PG

You Might Also Like

11 comments

  1. Replies
    1. kita doakan yang terbaik buat liyana. semoga liyana sihat sentiasa sepanjang tempoh kehamilan ini. :)

      Delete
  2. Replies
    1. hihi. PG nak tengok lisa surihani pula lepas ni :D

      Delete
  3. assalamualaikum. alhamdullilah taniah. kembar sheila dah pregnant! haiii bestnya jadi mummy to be :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam dear. hihi. syukur alhamdulillah kan :)

      Delete
  4. ada buat entri masa pernikahan liyana dgn suaminya dulu..rasa mcm dah lama jugak..hehe

    apapun tahniah liyana dah hamil..:)

    ReplyDelete
  5. wah....tahniah buat mereka berdua :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, semoga mereka bahagia & gembira dgn kehadiran ahli baru.

    ReplyDelete
  7. baru tahu ..
    mesti xnapak sgt t tu sbb LJ ni kcik je :)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images