Kampung Girl Episod Akhir

October 18, 2013

kampung girl episod akhir. fellow, jangan lupa malam ini ya. Jumaat ini, pukul 9.00 malam, tv3 slot zehra, kampung girl episod akhir akan bersiaran. 

wa, da macam buat iklan pula kan. macam PG, yang memang da tahu apa jadi kat depa ni, memang tak tengok pun tak pe, tapi macam tak best pula kalau tak tengok kan. kena tengok juga. nak tengok sangat-sangat muka manja si akim a.k.a ashraf khiri yang sombong tu bila da jatuh cintan dengan si nad zainal a.k.a ainnur azmi a.k.a kampung girl gitu. acctualy, tak semua kampung girl is typical girl or typical women kan? hehe. dan kena sedar, kita semua berasal dari kampung. kan? kan? :D


pakcik gugil, pinjam gambar awak lagi ya :D
so, jangan lupa tau. pack depan tv3 jam 9.00!
episod terakhir kampung girl.

much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. cantik rara :) ala-ala puteri gitu :)

    ReplyDelete
  2. wah gitewww dah macam gambar kahwin bebetul tak jadinya... baiklah2 malam ni akan dinantikan kemunculan episod akhir ni...he he he.... salam jumaat PG...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. salam jumaat farah. ok jangan lupa tengok malam ni tau :D paksaan. ahahaha

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images