HOT | SENARAI HARGA IPHONE 5 DAN IPHONE 5C DI MALAYSIA

October 25, 2013

keinginan untuk memakai iPHONE sebenarnya dari dahulu lagi. di sebabkan contest iPhone 5 Gadget Impian yang pernah aku join dulu anjuran Denaihati blog, dan dari sana lah bermulanya minat aku untuk memiliki iPhone keluaran Apple yang orang kata, best peranti di dunia. sebut pasal contest tersebut, evendo tidak punya rezeki untuk menang iPhone 5 tersebut, tapi aku berjaya menang wang tunai sebanyak RM400.00 hasil dari 2 syarat yang melayakkan aku dapat hadiah tersebut. best kan? :)


dan bila terdengar khabar, Apple bakal keluarkan peranti terbaru mereka, dan sudah nyata berada di pasaran kini, hati begitu melonjak-lonjak sekali kali untuk dapatkannya. huhu. agak-agak bilalah boleh dapat sebijik ni. hihi. harga jangan cakap la. aku share info harga iphone 5 dan iphone 5c dari blog safura.online.diary dengan korang ya.

iPhone 5c 16GB : RM 1999
iPhone 5c 32GB : RM 2399
iPhone 5s 16GB : RM2399
iPhone 5s 32GB : RM2749
iPhone 5s 64GB : RM3149


hey hello iPhone 5c pinky ^^
bila agaknya dapat bermesra manja dengan awak ni :(

untuk korang yang rasa nak bertukar ke iPhone, boleh la melayari laman web Apple-iPhone, spesifikasi iPhone boleh baca kat sana. nak tanya anything kat depa pun boleh. jangan tanya soalan bonus, macam mana nak dapatkan iPhone dengan percuma, sudah la ye :D iPhone 4s pun sudah memadai bagi aku. harga? hurm. kena kumpul banyak-banyak lah jawapnya tabung baby aku tu :D

much love. PG

You Might Also Like

8 comments

  1. In Shaa Allah PG, ada rezeki tak ke mana tu... mesti dapat pakai juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah farah :)
      kot-kot masa tu harga turun kan. hihi

      Delete
  2. ada rezeki nanti,, mama tengok je lah.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la mama. mampu tengok je dulu =D
      kita isi tabung nuffy bebanyak dulu, buat beli iphong ni ;)

      Delete
  3. nanti la...mahal sangat la PG hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahal sesuai dengan perantinya yang hebat di seluruh dunia kan =D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images