Gambar Majlis Akad Nikah Diana Amir dan Habib A. Rahman | TANIAH

October 26, 2013

Majlis Pernikahan Diana Amir dan Habib A. Rahman | TANIAH buat pasangan pengantin baru. Semoga bahagia sentiasa dan berkekalan hingga ke hujung nyawa :) inshaAllah..



cantiknya diana amir ;)
sumber : metrowealthpictures.net

much love. PG

You Might Also Like

6 comments

  1. sweetnya bila tengok diorang ni...tahniah buat diana dan pasangan :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    cantiknya Diana Amir. congrat fot them :)

    berminat utk jagi sponsor?sila pm or komen di entry ini. TQ :)
    http://contest-sanasini.blogspot.com/2013/10/mencari-sponser-bakal-giveaway-pilih.html

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    cantiknye diana amir
    yumida isi tabung Nuffnang sini - sfcf - selamat menabung :)

    ReplyDelete
  4. aefa tak kenal dia ni -.-'' apa2 pun.. tahniah dan selamat menempuh hidup berumah tangga :)

    ReplyDelete
  5. Selamat Pengantin Baru Buat du pasangan sejoli. Semoga berbahagia selama-lamnya.

    ReplyDelete
  6. selamat pagi kengkawan PG :) terima kasih tinggalkan mesej kat PG. hihi. PG jawap sekali je la ya. hihi.

    waalaikumusalam. ah'ah, taniah buat diana amir. lately, few rakan-rakan artis kita ni menyambut seruan. hihi. semoga hubungan yang sah terjalin, kekal hingga ke hujung nyawa. bahagia. kita sebagai peminat, doakan yang terbaik buat mereka :D

    #bang kamil salleh, alamak. hihi. da lama tak ber cit cat dalam blog kan :D ada tanda-tanda DH nak buat contest iphone ke? hehe..

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images