throwback : majlis rumah terbuka hari raya aidilfitri bank islam

September 27, 2013

assalamualaikum tellow fellow :D

sebenarnya, PG memang suka bergambar dan memang hantu bergambar. hehe. tapi malu je nak share kat blog. hehe. tu pasal, korang akan jarang tengok wajah sebenar PG. hehe. tapi. rasanya, tak perlu kot nak malu - malu kucing bagai kan. da namanya blog sendiri. suka hati la nak letak gambar sendiri :D

maka! lepas ni kalau korang nampak je muka PG bertempek kat sini, jangan korang kata bajet artis pula ;) PG tak secantik fatin liyana, tak seglamour hanis zalikha. PG biasa - biasa sahaja. hehe.