syukur alhamdulillah

September 26, 2013

assalamualaikum. morning fellow :)

hari ini PG da masuk ofic semula. kemarin petang, tamatlah sudah PG menghadirkan diri dengan jayanya Kursus Undang - Undang Umum Siri 2/2013 yang berjalan selama 03 hari. hopely lepas ni, dapatlah PG menjawap soalan bahagian 3C bab undang - undang umum dengan jayanya. syukur alhamdulillah.


pakcik gugil, saya pinjam gambar lagi ya :)

ok. syukur alhamdulillah. oh yes, sebut pasal 'syukur alhamdulillah', PG nak ajak semua kengkawan PG, agar kita sama - sama mengamalkan menyebut perkataan 'syukur alhamdulillah' setiap hari. rasanya mudah sahaja kan untuk menyebut di setiap hari. apa sahaja yang kita lakukan, selesai sahaja apa yang kita buat, kita ucapkan 'syukur alhamdulillah'. tambah pahala juga tu ^^

sebut pasal itu lagi, PG sangat - sangat bersyukur. sebab, encek suami PG akan balik ke sabah pada minggu hadapan. syukur alhamdulillah. dan apa yang PG harapkan is, semoga perjalanan beliau dari ipoh ke kl sentral, ke aiport dan fly ke sabah akan di permudahkan. Ya Allah, permudahkan lah urusannya.

dan. sebut pasal itu lagi ya kengkawan PG, PG nak bersyukur sangat - sangat, sebab kemarin lewat petang kawasan tempat PG tinggal, elektrik telah pun pulih. bayangkan beberapa jam tiada kuasa elektrik dekat rumah. PG ada dengar juga dekat buletin utama, seluruh negeri sabah mengalami gangguan elektrik. ehem. susah juga tu kalau tak ada elektrik kan. apa pun, PG bersyukur sangat - sangat, sebab akhirnya kuasa elektrik pulih semula.

ok! PG stop kat sini dahulu. nanti PG update lagi. toodles!

much love. PG

You Might Also Like

3 comments

  1. Replies
    1. alhamdulillah sis ^^
      terima kasih ziarah blog PG ^^

      Delete
  2. syukur alhamdulillah...

    p/s malam tadi turn kawasan sy pulak blackout huhu 8 hours! lamanya nak tunggu..tidur pun tak selesa..jam 3 pagi baru la ok ..

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images