its Monday!

September 30, 2013

assalamualaikum fellow.

hari ini agak monday blues sikit. mungkin sebab cuaca kat luar mendung kat kota kinabalu sabah sekarang ni. adui. ni kalau kat rumah, memang da tarik selimut la jawapnya. hurm.


pakcik gugil, pinjam gambar awak lagi ya :D

hey hi, morning fellow! apa pun, kerja harus diteruskan, bukan? kang ada yang kata gomen ni makan gaji buta je. hehe. tapi, PG memang akui kadang bab tu. ye la, PG kan manusia biasa juga. kadang, bila kita nampak orang tu free je masuk ofic, tanpa buat apa - apa, hurm, mengeramkan juga. kita ni yang sibok ada kerja, boleh je orang lain melepak depan mata. kalau nak tolong buat kerja, tak pa juga kan :D

so, korang, kalau tak nak monday blues sangat, mari sibokkan diri dengan kerja. kejap lagi sure tak monday blues da! hehe.

much love. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. mama pun bz kak... keja suri rumah tanpa henti.. hihi

    ReplyDelete
  2. hehe. itu tugasan seumur hidup yang memang bz sentiasa kan mama :)

    ReplyDelete
  3. Eh, janganlah blues. Kita buat kerja dengan ikhlas, dan pedulikan orang lain yang malas nak buat kerja. Kan malas bergarit, perut perit. So cuba niyyahkan semua benda dibuat kerana Allah azza wa jalla, sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. terima kasih Nisa :)
      cuma luahan hati sahaja deh. PG rajin apa. ahahaha

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images