HOT : Isteri Mat Yo Mohon Maaf Kepada Seluruh Rakyat Malaysia

September 27, 2013

assalamualaikum again fellow.

sejak beberapa hari ini, PG selalu nampak blogger atau pun kengkwan PG mention pasal si isteri mat yo ni. honestly, PG memang tak tahu apa cerita sebenarnya tentang wife dia ni. nama mat yo tu lagi la PG tak kenal. huhu. sangat rendah betul PG ni kan, tak tahu apa tentang bola sepak. hehe. maafkan PG ya kengkawan.

 kredit to beautifulnara blog

PG cuba cari video yang korang kata isteri dia bersikap kurang ajar dekat pak guard tu. dan kesimpulan PG is, memang the lady sangatlah kurang ajar. tak tahu di mana tahap kewarasan akal fikiran beliau, yang di kurniakan itu agar tidak memperkatakan sedemikian rupa dekat orang tua. kalau boleh, jangan la dekat orang tua itu sahaja, tapi dekat sesiapa pun. do not la ya. tak sesuai. kita kan rakyat malaysia. penuh adat dan sopan yang tinggi orang kata.

but then, while PG pegi ziarah fav blog PG, sapa lagi kalau bukan abg nara PG aka beautifulnara, ada entry yang mengatakan isteri mat yo mohon maaf kepada seluruh rakyat malaysia. syukur alhamdulillah.

kredit to abg nara aka beautifulnara
Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak. Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak.

Saya tidak mengetahui mengenai penyebaran video ini sehingga dimaklumkan keluarga yang turut terkejut melihat insiden berkenaan. Apa motif individu itu menyiarkan video berkenaan. Adakah disebabkan suami saya pemain bola sepak negara?

Ramai menyangka saya yang menyebarkan video berkenaan, namun di sini saya tegaskan, penyebaran video itu tiada kaitan langsung dengan saya. Apa yang saya boleh cakap, hanya dua orang yang memiliki video berkenaan, namun saya enggan dedahkan sebaliknya menyerahkan kepada pihak polis

Malah, masyarakat menuduh tindakan saya memalukan suami. Saya bukan seorang biadap, kejadian ini berlaku apabila individu lain mencabar saya sehingga menimbulkan kemarahan. Jujur saya katakan, saya hormat orang tua kerana kehilangan bapa sejak berusia 12 tahun. Tatkala masyarakat mencemuh saya selepas melihat video berkenaan, saya tidak mampu mempertahankan diri sebaliknya hanya mampu berdoa supaya kebenaran sebenar akan timbul.

apa pun, mari la tutup cerita ini ya kengkawan PG. selamat hari jumaat ;) ecok bercuti. yahoo!

much love. PG

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images