Great News - Terima Kasih Nuffnang!

September 04, 2013

Assalamualaikum fellow !

syukur alhamdulillah. PG dapat email pagi tadi, dari boyfie en. Nuffnang PG :D dan sangat - sangat teruja dalam keterujaan. apa dia? nanti PG share kan. sekarang ni PG nak selesaikan kerja yang ada depan mata ni. kang tak pasal - pasal pn. bos bising pula. tau - tau la pekerja cemerlang, terbilang dan gemilang . wek. muntah hijau sat :) so, korang yang nak tahu apa berita baik dari boyfie en. Nuffnang PG tu, sila la nantikan entry PG lepas ni ya. yahooo!


super bz!


hek'eleh. ada gambar posing lagi la :D

much love. PG

You Might Also Like

5 comments

  1. Dapat CPUV ke?

    Apa-apa pun. Tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mia . yang tu memang sedih :( PG tak pernah dapat lagi since make entry tentang itu :( sosbsob. yang terbaru PG dapat ni.

      http://puangojes.blogspot.com/2013/09/sponsored-post-terima-kasih-nuffnang.html

      :) nanti baca ya :)

      Delete
  2. Assalamualaikum bestnya. share cepat PJ! hehehe ehh hujung bulan ni sheila pergi Lost World of Tambun. best tak sana kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wssalam sis sheila :)
      ok, da share kat entry terbaru :D
      oh ok. have fun kat sana ya :) best? mestilah best! inshaAllah, PG akan sharekan sedikit gambar (inshaAllah, kalau bz) untuk sheil tengok :D supaya keterujaan tu sedikit membina :D hehe

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images