Wahai Para Empunya Iklan BERBAYAR Yang Suka Letak URL IKLAN DI SHOUTMIX

August 27, 2013

assalamualaikum. morning fellas ! ni PG nak habaq sat. sebab PG rasa da tiba masanya benda ni harus di perkatakan dan di katakan (katak?) sebenarnya. Tajuk saya agak panjang. tapi saya tak kisah ")

ok !. LATELY, PG perasan kat kotak SHOUTMIX PG penuh dengan url - url yang tidak menuju ke arah yang benar. contoh ! SHARE / SAYS atau BIT? (apa benda ntah). 

"terus terang. PG da agak malas nak klik nama - nama blog kat sana yang PG tak sure dari mana datangnya. kecuali ianya tertera url "blogspot atau com". 

tolong la ya. kalau korang nak PG klik ads iklan korang and masuk rm0.20 tu, just say it ! tak adil la nanti dengan another blogger. why not, korang just tinggalkan url blog korang, and mention "PG ! saya da klik iklan dari boyfie mr. nuffnang awak, nanti awak klik boyfie saya pula ye!

ar. kan simple ! saya pernah terbaca, jika kita nak earn dari ads kita tu, kita kena tunggu ads tu running sehingga keseluruhan page terbuka habis - habis dan tak akan berlari - lari lagi nak buat pusingan ! 

tapi kalau awak just put link ads tu dekat kotak shoutmix saya, and saya tertekan, and saya akan segera 'X' kan. sebab saya tak nak  risiko ke masukan 'virus' dekat PC Tradisional saya. tak kan awak rugi tu? tolonglah fikir - fikir kan ya. tak guna awak nak letak iklan ads awak bagai, awak nak berblog bagai tapi awak buat macam tu. mungkin awak boleh buat perkara demikian rupa dekat blog lain. 

dan untuk pengetahuan korang. saya juga punya ads yang sama. dan saya pernah buat benda yang sama dengan korang buat. menjaja url link saya hanya untuk di klik. tapi since boypren mr. nuffy saya pernah kata jangan buat macam tu dan earn saya akan di batalkan, maka saya tidak lagi berbuat demikian rupa. saya ingatkan kengkawan blogger sama. jangan letak url link ads awak kat shoutmix saya atau mana - mana blog, jika awak tak nak 1000myr atau berapa nilai pun earn yang awak kumpul di tarik balik. saya pernah kena dan menyesal pun tak boleh nak kata apa da kan. dan saya harap tidak pada korang. 

much love. PG

You Might Also Like

2 comments

  1. err, shoutmix? ke shoutbox?

    kalau pkai cbox, boleh je 'ban ip' mana2 yg post link iklan tu. login cbox > message > ban la ip mana2 yg pst link iklan tu...

    tak pun boleh enablekan 'verification words'

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. saya pakai cbox :)
      ok, i will do it ! tq awak :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images