Punca Filem KL Gangster 2 Tersebar !

August 31, 2013

Filem KL Gangster 2 Tersebar! assalamualaikum. hollas fellas! ini berita yang agak mengecewakan sebenarnya kan. ye la, da penat - penat bikin filem, belum sempat di keluarkan di pawagam, ada pula yang sabotaj dengan pengeluaran filem ini yang boleh sahaja di donlod di mana - mana. tidak ! kalau aku pun sebagai peneraju utama filem ini, memang sakit hati la wei. 

kata shamsul yusof :

 kredit to : belogharian1
"Hanya orang tertentu sahaja menyimpan CD asal filem ini. Saya syak bahawa ia bermula ketika kami melakukan pra-tayangan di sebuah pawagam dan ketika itu saya turut hadir dalam majlis itu."

Menurut Yusof, video yang tersebar itu serupa seperti yang ditayangkan waktu itu dan dia tidak menolak kemungkinan bahawa individu yang sama terlibat.

"Filem yang berbentuk digital format itu memang senang untuk disalin malah boleh dimuatnaik terus ke internet untuk tontonan secara percuma."

much love. PG

You Might Also Like

7 comments

  1. Salam singgah sini.. New entry.. harap sudi baca.. "Malaikat di pintu"

    ReplyDelete
  2. wssalam. terima kasih singgah blog PG :)
    ok, i will drop on ur blog ! :)

    ReplyDelete
  3. Simpati kan ...dah di pirate kan kat tenet...

    ReplyDelete
  4. yup mama. semoga benda ini akan menjadi pengajaran buat pembikin filem agar tidak mudah percaya sangat dengan orang, even orang itu kawan baik kita sendiri.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. yup. betul tu sis. harap2 si pelaku mendapat balasan setimpal !

      Delete
  6. ishh..kenapalah ada orang sanggup aniaya macam ni..kesian penat2 je dia buat filem

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images