Heart Attack !

August 19, 2013

assalamualaikum. hollas fellas. salam raya sekali lagi ! ya saya tahu hari ini da starting bekerja dengan rasminya. dengan laporan kursus dan laporan praktikal yang ada depan mata. saya sengaja bagi tinggalkan kerja yang boleh sahaja selesaikan sebelum bercuti, tapi mengada nak tinggalkan buat lepas balik bekerja. mengada betul pekerja en. bos ni. tapi tak pa la. selagi saya rasa bertanggungjawab dengan kerja saya, itu lebih baik kan.


pakcik gugel, pinjam gambo awak sat !

ok ! saya tahu, kita masih berada di bulan syawal, bulan yang mulia. baru sahaja bermaaf-maafan sesama kita. sesama kawan. sesama sedara. dan sesama yang sepatutnya ! tapi. tapi. terus terang saya kata, saya punya hati yang tak berkenan nak tengok dekat kawan saya sorang ni ! saya pun tak tahu kenapa. tak berkenan kat kawan sorang ni. tak reti kenapa. hati saya memang ada perasaan yang agak pelik kat dia. bukan saya suka kat dia. bukan saya anti dia. tapi ntah lah. 

mungkin sebab dia lain sikit dari kawan yang saya ada. saya cuba tepis segala perasaan yang ada. tepis sifat anti kawan, perasaan anti sesama kawan, perasaan tak baik, perasaan yang boleh membuatkan saya sendiri sakit hati. tak elok dan tak baik pula untuk diri sendiri kan. and i try harder to believe, semua orang punya perangai yang berbeda. dan tidak semua orang itu tidak baik. dan tidak semua orang itu adalah jahat. 

but, yang sorang ni lain sikit. bab mana? memang saya pun tak tahu. cuma yang saya tahu is, nak tengok memang meluat. belum lagi bab bercakap. kalau boleh, memang tak nak bercakap dengan kawan ni. dan kalau boleh, saya lagi suka kawan sorang ni tak muncul sehari depan mata saya. senang, mudah dan saya pun tak sakit hati dan saya pun senang hati dan saya pun tak perlu nak maki serana 'dia' dalam hati saya. hurm.

much love. PG

You Might Also Like

2 comments

  1. camana tuh? kawan tu memang setiap hari ke akan nampak? satu ofis ke? kat tmpat saya ni pun ade sorang yg saya xsuke..tp sy xbencikan dia..saya bencikan perangai dia.. kaki penipu..burukkan nama saya dekat bos.. tapi Allah maha adil.. perangai sebenar dia terbongkar juga akhirnya.. manusia ni macam2 ragamnya,,

    Meal Shakes, Makanan tambahan terbaik untuk kanak-kanak

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tu la cik Aann. tak boleh nak kata apa da. cuma boleh buat tak tahu sahaja la jawapnya.

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images