Panggung Ahad : Calon Menantu

July 14, 2013

Assalamualaikum. Hollas fellas. Ahad macam ni PG kalau duduk rumah tak de buat apa, memang akan tawaf segala siaran drama apa yang ada. Kecuali duduk membuta dengan jayanya, masa tu memang tak tawaf drama la kan.

And kalau ahad je memang akan ada drama melayu kat tv1 jam 10 pagi. Memang timing drama lagu tu la. Masa ni la boleh santai dengan bermalas malasan sedunia tahap tak lupa diri :D

Sat lagi ada drama panggung ahad : calon menantu. Korang yang tak buat apa tu sekarang, jom la duduk lepak dengan PG sekali. ;)

Much love. PG

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images