CUBAAN BUNUH DIRI : ANAK GADIS MICHEAL JACKSON

June 06, 2013

assalamualaikum. holla fellow. kasihan aku tengok dekat orang kaya raya ni. berduit. punya nama. kuasa. cantik serba serbi. tapi aku tak faham, mana pegi pemikiran mereka yang kononnya bersikap terbuka dalam segala hal. tapi bila ada masalah, pilihan yang ada, adalah dengan bunuh diri sendiri. huhu.


sumber : dianarashid

kasihannya. belajar tinggi-tinggi. di berikan apa sahaja yang di pinta. bangun dari tido semuanya telah siap terhidang depan mata. tak da yang kurang. tapi. sayang. nak bunuh diri. jalan yang sangat mudah keluar dari masalah. adoi. nak juga aku lempang sebijik. nak kata ada masalah, rasanya tak da kot. tak pun, masalah di cari dengan sendiri. bila tak dapat nak handle masalah yang di buat sendiri tu tadi, mula la nak bunuh diri. macam-macam je la artis hollywood ni.

salam. PG

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images