BELASUNGKAWA PAK SUDIN

June 06, 2013

assalamualaikum. holla again fellow. PG nak ucapkan salam takziah buat seluruh keluarga Allahyarham Pak Sudin di atas pemergian arwah buat selama-lamanya. pergi menemui penciptanya.

salam takziah dan Al-fatihah buat arwah pak sudin. Pak Sudin ni memang femes memes masa zaman kegemilangan P. Ramlee dalam siri Bujang Lapok tu. PG juga punya koleksi citer citer P. Ramlee. kadang boleh je layan 2 3 kali dalam masa seminggu. sekarang pun, tv1 or 2 ke tak silap PG, setiap hari isnin jam 10.00 malam, memang selalu di tayangkan citer citer P. Ramlee. sure tak bosan even da tengok beberapa kali. lawak jenaka P. Ramlee, Pak Sudin dan Pak Aziz memang tak de tolok bandingnya. bukan macam sekarang kan, ada pertandingan bagai, baru la kita tahu ada si pelawak. yang ni nature la orang kata. tak perlu nak masuk pertandingan ke aper ke. apa pun, as peminat lakonan mereka, marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat arwah. semoga arwah tenang di sana. inshaAllah, amin. 


al-fatihah
 


salam. PG

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images