Penjelasan Shah Jazle Di Tangkap Khalwat - Tunang Beri Peluang Penjelasan Kepadanya

May 18, 2013

morning. assalamualaikum fellas ^^

hari ni PG tak pegi buat part time job. makanya, hari ini boleh berjimba-jimba kat sini while tunggu mood PG datang nak study! ahahha. ok. sambung entry semalam tentang shahz jazle tu kan, and ya PG suka dengan sikap tunang si shahz ni. dia boleh duduk diam, stay cool and bagi peluang to her fiance bagi penjelasan tentang apa yang berlaku. even memang terang-terangan si tunang ini sah dan sahih berduaan dalam tu. memang suspek giler kat tunang dia ^^


kredit to : abg nara aka beautifulanara
kata wani:
Saya terkejut apabila diberitahu oleh seorang wartawan malam semalam mengenai Shah Jaszle yang ditangkap khalwat kerana saya sendiri tidak mengetahui apa-apa tentang berita itu. Rasa seperti tidak percaya pun ada kerana pada petang Rabu iaitu sebelum dia ditangkap khalwat, ayahnya ada menelefon saya bertanya khabar dan dia beritahu ketika itu Shah ada di rumah. Sebenarnya saya pun tak sempat lagi berjumpa apatah lagi bercakap dengannya. Cuma saya sempat telefon dia malam semalam ketika dia sedang tidur dan dia hanya beritahu berita itu tidak benar.
Terus-terang saya masih boleh bertenang ketika mendengar berita itu dan tidak peduli dengan kata-kata banyak pihak daripada blog dan laman sosial sejak berita itu tersebar luas. Malah, saya mahu beri peluang kepadanya untuk beri penjelasan sebelum saya membuat apa-apa keputusan mengenai pertunangan kami. Shah pun kini sedang menjalani penggambaran dan dia berjanji untuk menjelaskan semuanya kepada saya kelak.
 salam. PG

You Might Also Like

5 comments

  1. kalau serang membani buta pon x ada faedahnya jugak kan....

    ReplyDelete
  2. Terkejut dengar pasal shah jazle ni semalam..

    ReplyDelete
  3. Life depa ni macam main2..tak serious..tu yg jd macam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. da bertunang tp masih main2. tak tahu apa dia fikir bila buat macam tu.

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images