Nuffnang BlogBuster Campaigns : Acer Hybrid Ultrabook

May 10, 2013

assalamualaikum fellas ^^

beberapa hari yang lalu, PG ada make one entry tentang apa kah itu Nuffnang Blogbuster Campaigns kan. dan betapa masyuknya Ringgit Malaysia jika korang join sama mengikuti kempen tersebut. hehe. dan nak bagitau korang sama, PG juga turut sama di jemput untuk memeriahkannya. tapi...ar tidak! PG tak reti nak buat. sobsob. makanya. tidaklah masyuk RM itu untuk PG. tak pe la. bukan rezeki PG, ye dak T_T


see PG Proposed Blogbuster Campaigns PG ^^

salam. PG

You Might Also Like

6 comments

  1. ada lagi satu PG... Project C... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ah'ah farah. sat lagi nak buat entry ^^

      Delete
  2. Replies
    1. tak reti nak buat video tu mia T_T kalau tak, memang masyuk la kan mia ^^

      Delete
  3. Hi PG! saya pun terpilih. tapi kena buat video segala. tu yg rasa mcm taknak join. haha! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi nick! hehe. tu la pasal nik. tak reti nak membuat video bagai ni :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images