Main badminton

May 25, 2013

Assalamualaikum. Selamat petang fellas ;)

Wa, da agak lama PG tak melakukan aktiviti sihat since kursus pengukuhan pasukan hari tu. Huhu. Petang sat tadi, tetibe je ajak abang main badminton. Penat dan keluarlah peluh degil tu sikit. Tau tau je la, duduk dalam ofic kan lama, kadang da balik umah tu, apa je la boleh di buat untuk mengeluarkan peluh degil dalam badan ni.

Korang pun harus sama melakukan aktiviti samping sikit. Keluar peluh sikit, keluar jugalah lemak tepu dalam badan yang da bekilo kilo gamaknya. Hehe. PG rasa PG pun da makin temuk dengan lemak sana sini. Sedangkan PG rasa, PG kurus keding. Kalau berselindung dibalik pokok kayu, sure tak boleh di temui. Hehe.

Salam. PG

You Might Also Like

4 comments

  1. dulu masa zaman remaja memang suka main badminton....tapi sekarang tak mampu lah..mengah jadinya

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images