Good Night Dear (:

May 15, 2013

assalamualaikum. selamat malam dear diary dear fellow ;)

tengok jam dinding, da jam 11.01 malam. tapi mata masih tak dapat lelap. adoi. salah planning betul. sebab tadi makcik PG, mak to SIL PG buatkan secawan nescafe panas. adoi. jadahnya, tak dapat nak lelap lagi ni. penangan nescafe memang macam ni la, memang tak mengizinkan PG beradu dengan lena bila malam tiba. waaaa ayat. bukan main lagi kan ^^

hurm. bila malam-malam macam ni, saat ni la rindu dekat en. suami memang bertubi-tubi. rasa nak kena penampar sekali. mengada-gada bukan kemain :D adoi. penangan berjauhan memang macam ni la. tu la orang kata, bila jauh dimata, dekat dihati? tak de nya. bila jauh dimata macam ni, rasa macam nak menanges, nak meraung bagai, nak segala nak la. nak masuk dalam handphone pun kalau dapat, memang nak masuk terus. tak payah nak main col-col bagai, dengar suara, tell miss-miss ni. lol. sangatlah tidak dimasuk akal. hehe. pesanan penaja, en. suami, saya rindu awak ): [kekekeke]



ok. jom masuk tido sekarang. ecok keja T_T Selamat Malam Semua ^^ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ banyak utk kamu semua ^^

salam. PG

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images