SEMAKAN ONLINE TEMPAT ANDA MENGUNDI PRU13

April 11, 2013

assalamualaikum dan salam sejahtera, salam 1Malaysia rakyat Malaysia. wa. macam nak buat pengumuman rasmi pula. hehe. ok, ni PG nak sharing untuk kesekian kalinya buat seluruh rakyat Malaysia yang telah layak untuk keluar mengundi. Mengetahui di mana anda akan membuang atau membuat undi amatlah dan sangat penting. ini memudahkan lagi perjalanan dan mempercepatkan urusan anda sebagai seorang pengundi. 

SEMAKAN ONLINE TEMPAT MENGUNDI. CARA MENGUNDI?
  1. masuk laman web ini [ www.spr.gov.my ]
  2. masukkan nombor kad pengenalan anda [ contoh : 8402061255xx ] - tanpa space atau pun [ - ] dalam kotak seperti tertera di bawah ini
  3. selesai masukkan nombor kad pengenalan anda. mula klik butang [ SEMAK ]
Sila Masukkan NOMBOR KAD PENGENALAN (tanpa "-" atau "space")
 
      
 TEKAN BUTANG [ SEMAK ]
GAMBARAN SEPERTI DI BAWAH AKAN KELIHATAN, KETERANGAN DI MANAKAH TEMPAT ANDA MENGUNDI DI NYATAKAN KAT SITU :) mudah je kan? jom semak? Masa depan negara, masa depan anda, masa depan saya, segalanya bermula dengan undian yang kita bakal akan PANGKAH :D

MEDAN  KETERANGAN
 Kad Pengenalan  84020612xxxx
 Nama  PUAN GOJES [ :D ]
 Tahun Lahir  1984
 Jantina  P
 Lokaliti  xxx/ xx / xx / xxx - KAWASAN PG TINGGAL
 Daerah Mengundi  xxx / xx / xx - KAMPUNG PG
 DUN  xxx / xx - KAMPUNG PG
 Parlimen  xxx -SABAH TANAH AIR KU :D
 Negeri  SABAH
 Pusat Mengundi  SEKOLAH MENENGAH xxx
 Saluran  5
 Masa Mengundi  8.00 PAGI - 5.00 PETANG
 No. Siri  28xxx

salam. PG

You Might Also Like

10 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images