oh sayang CPU ;)

March 13, 2013

ar malasnya. patutlah mata nak memanggil ajak tido. rupanya dekat luar, bandaraya kota kinabalu di turuni dengan hujan rahmat. syukur alhamdulilillah. few days rasa bahang panas kat bumi kota kinabalu ni, akhirnya sejuk sikit. mata pun jangan cakaplah. kalau boleh aku tutup pintu library ni, da lama aku buat :D buek, pekerja jahat kan ;) ngeh3..
satu benda yang aku paling suker bila da di pindahkan masuk library ni is, >>> aku duduk sorang-sorang <<< kat sini ;) tanpa di ganggu oleh sesapa pun. hehe. tapi adakalanya, tempat aku ni la tempat kengkawan suka duk menyinggah. sebab aku baik hati. hehe. jadi dorang nak tido ke mengumpat ke, aku ok sahaja. yang penting, jangan kacau aku sudah :D like now. aku duduk menaip entry, staff yang mai masuk library, duduk diam-diam baca news, baca buku. jangan tido sudah. sebab nanti, aku pun nak tido sama. muahahaha ! ok, jahat nak nakal kat situ ya :D


oh thank god, cpu baru dapat tengahari tadi. la ni tengah pakai cpu tradisional PG. staff lain ada yang da pakai flat skrin. PG? skrin seperti gajah ni juga ada depan mata. setia menemani. kadang macam tak nampak PG ada di sebalik skrin ni. nak tido pun boleh sebab terhadang olehnya :D

salam. PG !

You Might Also Like

2 comments

  1. Boleh curi2 tidur ni kalau skrin besarrr! ;D

    ReplyDelete
  2. hehe. betul :)
    tapi, kalau bos tahu, sah-sahlah kurang markah prestasi PG :D
    ahahha

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images